Dagens lista del 1

1. Tre namn jag lyssnar till:

  • Daniéla
  • Dannie
  • Gumman

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Mina ögon. 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min hud. 

4. Detta är jag rädd för:

Mörker.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

  • Vatten, jag fullkomligt älskar vatten. 
  • En puss & kram från J.
  • Sömn. 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

???

7. Detta tycker jag om att göra:

Springa 

8. Detta vill jag göra just nu:

Sova

9. Bästa känslan:

När man sprungit ännu en mil

10. Värsta känslan:Ångest

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Han får gärna behålla dem han har idag. ;-)

12. Är jag kär just nu?

Jaaaa <3

13. Jag vill gifta mig:

Klart jag vill. 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

  • Gifta mig & få ett barn.
  • Publicera en roman.
  • Åkt Vasaloppet.
  • Besökt Indien.
  • Fått se minst en balettföreställning. 

15. Min käraste ägodel:

Min förlovningsring.

16. Något jag vill ha i present:

En snökula.

17. Detta har jag på mig just nu:

Mysisar

18. Favoritkläder:

Bohemiska kläder.

19. Favorit djur:

Katt & häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Klassiskt såsom Mozart, Boccerini etc.

Filmmusik

21. Favoritlåt just nu:

Misty Mountains från The Hobbit. 

22. Roligaste ämne i skolan:

Var nog Allt utom matte. 

23. Tråkigaste ämne i skolan:

Matte & data

24. En bok jag gillar:

Finns inget svar på den frågan. Tycker om alltför många böcker. 

25. En film jag älskar:

Sagan om ringen. 

26. Favorit tv-program?

Americas Next Top Model, naturprogram

27. Favoritdoft:

Vanilj

28. Detta äter jag gärna:

Asiatiskt

29. Dricker helst:

Vatten

30. Favoritgodis:

Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Franska rivieran eller alperna. 
32. Färg på mina ögon:

Blåa
33. Min längd:

169
34. Jag tror på:

karma
35. Jag spelar:

Tvärflöjt
36. Person jag beundrar:

Abthony Hopkins
37. Så här bor jag:

Lägenhet med J och våra två kissar.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

None. Jag tar hand om dem. 
39. Det här tänder mig:

Nono...private
40. Det här gör mig avtänd:

Nono...private
41. Favoritfärg:

Beror på humör.
42. Favoritcitat:

”Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv.”

~Sören Kierkegaard

43. En hemlighet jag vet:

Säger jag inte
44. Bästa present jag fått:

En snökula ifrån mina syskon. 
45. Senast köpta skiva:

?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon. 
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Mina händer. 
48. Udda förmåga/egenskap:

Väldigt gott minne för namn, personer, detaljer.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En fågel av något slag, eller en delfin. 
50. Vad lyssnar du på just nu?

Surret från tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback