Dagens Workout

Har ni legat på latsidan idag eller har ni tränat?? Själv har jag valt att träna, det är ett måste för att jag skall hålla min energi på bruklig nivå. 2-3 gånger i veckan tränar jag löpning á 1 mil. och däremellan tränar jag styrka här hemma. Till våren skall jag fixa gymkort och träna på gym & börja med yoga.

Mage:

  • 100 Russian Twins
  • 2 min sneda magmusklerna
  • 2 min sedvanliga situps
  • 3×30 Ben lyft

Rumpa:

  • 2×100 Squats
  • 4×100 “Donkey Kicks” böjda
  • 2x 100 “Donkey Kicks” raka
     

Armar:

  • 2 x 100 triceps à 2kg
  • Vanliga armhävningar

 

Imorgon blir det löpning igen. Nice. ;-D

Nedan finner ni träningsövningar:

http://www.abilicaonline.se/artiklar/4_2/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback