Ett jävla hyckleri!!

http://www.youtube.com/watch?v=fYXh1-aQuHE
Ovan: Film om halalslakt och vår hycklare till statsminister Fredrik Reinfeldt. 
 
https://www.realisten.se/2012/12/14/eleverna-pa-ullvigymnasiet-protesterar-mot-halalslaktad-mat/
Ovan: Tidningsreportage om elever som protesterar emot halalslaktat kött. 
 
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/foraldrar-far-inte-fota-lucia_6679726.svd
Ovan: Ta hänsyn till asylsökanden??
 
Sveriges politiker är en grupp av rädda harar som hela tiden vänder kappan för vinden. När vi Svenskar som vill bevara vår kultur och ifrågasätter islamiseringen av sahället får vi det torra motargumentet "Ja, men vad är då Sverige kultur?? Vi har egentligen ingen egen kultur!! Etc etc." Deras torra och innehållslösa argument får mig att rasa.
Skolorna skall vara religiöst befriade, inga kristna psalmer får sjungas då detta kan kränka den muslimska minoriteten, för ett år sedan förbjöd man föräldrar i Linköping att filma sina barns luciatåg för att ta hänsyn till asylsökandes hemliga identitet, pepparkaksgubbar kan uppfattas som rasistiskt, inga skolavslutningar/adventsfirande i kyrkor, speciella badtider i simhallar så att män och kvinnor inte behöver bada tillsammans, halalslaktad mat i skolorna för att eleverna vägrar annan mat. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Samtidigt som Sverige skall minska sina kulturella delar som historiskt sätt "Grundas" i den kristna religionen så uppförs minareter. Det är väl endast en tidsfråga innan man tillåter omskärelse, heltäckande slöja,eller varför inte stena oss otroende!!
 
Nej jag blir så förbannat arg och trött på våra politiker. De är hycklare och invandrarkramare som endast fiskar efter röster. 
 
När det gäller halalslaktat kött så, okej slakta på ert barbariska sätt i era hemländer. Ledsen att djuren skall behöva lida, men jag kan inte göra någonting åt det. Men när ni flyttar hit, acceptera att här i väst slaktar vi inte på det sättet. Jag säger inte att vi har bättre slaktmetoder här, för det har vi verkligen inte. Att sedan tillaga det köttet och servera till skolelever utan att informera dessa är välinte direkt en nyhet, så mycket som mörkläggs i vårt PK-samhälle. 
 
"Ja, men ät någonting annat då", som vår statsminister så fint säger. Det är nästan så att jag mår illa. Så ni msulimer som envisas med att leva kvar i ert medeltida samhälle, ni kan gå till pressbyrån och köpa en enkelbijett hem. Finns säkert för extra pris. 
 
Det som dessutom förvånar mig är att jag aldrig får någon respons ifrån er läsare, ni läser mina inlägg, men det är aldrig någon som tycker till. Vågar ni inte? Eller är ni endast för trötta på den utveckling som sker??
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback