Ingen har rätt att säga att jag INTE är vacker!!!

http://www.familjeliv.se/Forum-26-175/m68307821.html
 
"Vad vet du om vad han tycker? De flesta svensk män säger att de tycker om sin partners typ av utseende för att vara snälla.
Finns forskning som visar att mäns smak vad gäller kvinnor är mycket lika. Vi går igång på kvinnliga former." 
 
En kommentar jag fick under en debatt. Den här mannen påstår att alla Män tycker det är feminint med mycket smink och stora läppar, när jag sedan kontrar med att vissa föredrar naturlig skönhet får jag svaret som ni kan läsa här ovan.
Vilken rätt har denna man, som aldrig träffat mig, som inte ens vet hur jag ser ut, att säga att jag inte skulle vara vacker? Ingen man/kvinna har någon rätt att säga det om mig eller dig. Din skönhet är din skönhet, du är unik och vacker för vad du är. Det finns inget "ideal", alla vill inte ha kurviga exotiska mellanöstern kvinnor som Han påstår, vissa förderar kort, pojkaktig frisyr, platta kroppar, mindre bröst, smala läppar etc etc. Idealen är något vi kvinnor skapar.
Det finns ingen som kan säga att persiska kvinnor är mer attraktiva än oss nordiska. Det finns vackra perser, men ocksåmindre attraktiva, det finns vackra svenskor, och mindre attraktiva svenskor, vackra kinser, mindre attraktiva kinser, det finns inom alla folkslag. 

//Dannie <3<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback