Julen är en viktig tradition för de flesta av oss Nordbor!!

Åhhh… jag blir så upprörd av dessa mjäkiga politiker som inte kan sätta ner foten när det går för långt. Julen är en tradition som vi har firat i Europa/världen i flera hundra år,och julgranen som jag personligen älskar, och jag tror att många fler gör det, äkta som av plast har en speciell plats i mitt nordiska hjärta. <3  Jag tycker synd om de danskar som, (om inte en givmild privatperson donerat pengarna till julgran), hade blivit utan detta på det offentliga torget. Jag tycker att det är självklart att vi Nordbor skall få fira våra traditioner som vi vill.

När det talades om böneutropen blev det minsann ingen folkomröstning, men om ett bostadsområde skall få gran då röstar man.. !! Nu är det helt olika saker och olika länder men vi ligger iallafall grannar.  Jag tycker bara att det är knepigt, det skall vara religionsfrihet, men när det kommer till vår “religion”/ traditioner då skall man ifrågasätta. 

Nej!! Låt julen vara, vi behöver banne mig lite ljus i denna utveckling..

Nedan har jag klistrat in länken; kolla gärna in den.

OBS! Det är en neutral nyhetssida, inte ett fält för extremister att uttrycka sig!!

http://avpixlat.info/2012/11/13/danmark-islamister-vagrade-inkop-av-julgran-tv-team-attackerad-av-muslimska-ynglingar/

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback