Julpyssel & Julbak

I helgen har jag insett en med de stora fördelarna med att ha Adhd. När jag blir kreativ, så¨kan jag hålla på huuuur länge som helst med att pyssla, knepa, knåpa, baka etc etc.

Muffinstomten hugger nu in på kvällens lussebullar. (Glutenfria såklart.)

 

 

Men idag bjöd han in sin andra tomtekompis. 

 

Lite juligt i köket skall man också ha. Tavlan har min kära Mutti broderat. <3

 

Gjorde en stjärna att hänga på dörren.

 

Dessutom så målade jag om detta vinställ som innan bar en förskräcklig orange färg. Snyggt va. 

 

Lisbeth ville såklart vara med och pyssla. Hon och syster Alice vill alltid vara med och undersöka. De kommande dagarna väntar julkorten som skall vara klara innan den 12:e. Lite nya grandekorationer tänker jag också göra. Lite tipps till er andra pyssel sugna. Man kan hitta allt i naturen. Addera lite röda band, torkad frukt och glitter så har ni en riktig genuin och originell dekoration.

Pyssla på mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback