Listan del 2.

Del 2

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Sovit & tränat.

52. Var är dina föräldrar födda?

I Sverige.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Ingen aning. Det brukar J sköta. ;-)

4. Vilken är din favoritrestaurang?

Lilla Saigon, det är muuuumma. 
55. När badade du i en pool senast?

Säkert ett år sedan. 
56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Nope.
57. Hur många barn vill du ha?

Två eller fyra. 
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Metal och rap. 
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Indeed I have. 
60. Vad har du för TV-kanaler?

För många tråkiga iallafall. 
61. Har du åkt moped någon gång?

Once.
62. Har du busringt någon gång?

Haha, det var vad min barndom bestod av. 
63. Har du fått felparkeringsböter?

Nope. 
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Gud vad jag vill göra det. Är en riktig adrenalinapa.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Grekland. 
66. Har du en egen trädgård?

Räknas krukorna på balkongen??
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Haha, Sailor Moon of course. 
68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej, men jag ska lära mig, 
69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Cockpit
71. Favoritpizza?

Quattro Stagione
72. Chips eller popcorn?

Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?

INgen. 
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?? Nej!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsinjuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Kommer inte ihåg. 
78. Favoritchoklad?

Anton Bergs havssalt& mandlar & mjölkchoklad. 
79. När röstade du senast?

Förra valet. 
80. När åt du en hemodlad tomat sist?

I somras.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej.
82. Är du bra på matlagning?

Ja, enligt mig iallafall.
83. Klarar du att tanka själv?

Jepp. 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på

Nej,
85. Pepsi eller Coca Cola?

Inget.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej.
87. Vad var det senaste du handlade?

LIte dittan och dattan.
88. Har du kräkts offentligt:

Nej.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Den sanna kärleken har jag redan så mångmiljadär passar nog bra. 
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Ja.
91. Har du ringt något betalnummer:

Nej.
92. Kan man vara vän med sitt ex:

Nja, kan bli krångligt. 
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Min mamma. 
94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Ja.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Inget 
96. Vad har du i din väska:

"Radband", plånbok, tampnger, mobil, sminkspegel, läppglans, servetter, hörlurar, rouge...
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Pussar på J.
98. Vad är du tacksam för idag:

Att jag inte sov hela kvällen. 
99. Var hittade du den här listan:

Listfolder
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Orkar inte skriva mer.

http://listfolder.com/?p=2&id=52

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback