Mina åsikter är mina åsikter

Jag har fått en del kritik för att jag lägger upp”rasistiska” länkar på facebook. Rätt är att jag har lagt upp länkar, fel är att dessa är rasistiska.

Jag har aldrig skrivit något rasistiskt eller uppvisat ett rasistiskt beteende. Jag har för tusan släktingar som är afroamerikaner, och jag har aldrig varit osympatisk åt dem.

Anledningen att jag lägger upp dessa “rasistiska” länkar är att det är vilka nyheter som helst, men de syns bara inte i media på samma sätt, och gör de det så är dessa retuscherade. Ganska klurigt faktiskt, med tanke på att Sverige skall vara ett land som lägger upp ocensurerat material i media, det var iallafall det jag fick lära mig när jag gick i skolan.

Men personligen känner jag ett påhopp, varför får inte jag tycka som jag vill??

Varför skall samhället “mobba” de som inte har en “politisk sett” godkänd ideologi.

Sedan har jag funderat på om det finns folk som kanske  adderat min nationalistiska anda+mitt tyska släkte till att jag skulle vara nazist?? Kan på en gång säga att så är inte fallet. Jag bär mitt släkte med stolthet, men någon nazist skulle jag aldrig vara, jag har  judeblod i ådrorna. Det skulle typ vara att “pissa” på sig själv ju.

Tänker inte lägga ner mer tid på att försvara min åsikt, jag står för det jag står för, och skulle någon ha problem med det så säg det!

Jag är en stark individ som har ryggrad och jag tänker aldrig vika mig för samhället.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback