Sista milen för detta året

Jaha, idag sprang jag min sista mil 2012. Det har blivit många mil under det gångna året, och fler lär det bli. Halt och blaskigt som tusan på vägen dit, men själva spåret var relativt sandat och fint. Efter träningen tog jag en promenix till maxi och handlade lite inför nyår. Jag och J skall bara var hemma och ta det lugnt. Laga god mat, kanske se en film. <3 Lite som förra året, men utan magsjuka den är gången. 

På buffén står potatisgratäng & Skinka till efterätt fruktsallad med vit choklad. Man får göra så gott det går i dessa ekonomiska tider. 

Sedan har jag börjat fundera på vilka drömmar jag har livet, jag brukar filosofera en hel del när jag är ute och tränar. Kom fram till en liten lista:

  1. Att få bli gravid, har alltid varit rädd att jag inte kan bära ett barn så därför står detta högst upp på min lista. <3
  2. Färdigutbilda mig så att jag och J kan få en stadig tillvaro.
  3. Att få gifta mig såklart. Vilken tjej drömmer inte om det.
  4. Få gå på en balettföreställning, minst en gång och helst Svansjön. Men sedan kommer Nötknäpparprinsen, skönheten & Odjuret & Törnrosa.
  5. Få uppleva Indien, Frankrike, Italien.
 

Vad vill ni göra i era liv??

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback