Sluta göra påhopp!!

Jag blir trött, arg och ledsen på att människor dömer mig utan att se till orsaken.

Många har säkert sett den egentligen löjliga debatten på facebook, bara för att jag ifrågasatte yttrandefriheten i vårt land.

Jag dömer inte människor som tillhör andra partier, kulturer etc. Men jag blir frustrerad när jag gång på gång måste försvara min åsikt, och hela tiden ta emot nya slag med den enda orsaken att det inte är “accepterat”.

Jag accepterar att andra tycker annorlunda, men jag accepterar inte att ta skit. Ni som känner  mig personligen förstår bättre varför jag står för min åsikt, och varför jag inte viker mig. Ni som inte vet, håll er utanför.

Den enda som vet hur utvecklingen ser ut i vårt land är framtiden själv, men jag tror personligen att händer kommer ingen agera nu, så kommer samma som gamla misstag begås om och om igen.

Vad folk än tycker och säger så kommer jag fortfarande stå stark och vara en stolt patriot.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback