Vad har egentligen hänt mig 2012??

  1. Pluggat upp poäng så att jag kan ta studiemedel. ( Så lite smartare blev man)
  2. Varit i Grekland och firat ett grekiskt-ortodoxt bröllop.
  3. Firat ett år med mitt <3
  4. Opererat axeln efter 5 stycken urledvridningar. (Otroligt smärtsam, men lyckosam operation.)
  5. Varit i Norge. Yaayy!!
  6. Fått diagnos på Adhd…och lite annat.
  7. Gjort en Lumbal Punktion, dvs läkaren sticker en nål emellan ryggkotorna för att komma åt ryggmärgsvätska.
  8. Undersökts för diverse neurologiska sjukdomar.
  9. Gjort magnetröntgen. Usch ingenting jag hoppar högt för.
  10. Fått två stycken “vingscapula” på vardera skuldra.Smärta till tusen.
  11. Gjort mig ovän med en del av familjen. That´s it.
 
Kan ju lugnt säga att detta året har varit mitt mest besökstäta år när det gäller sjukhus. Endast pga av min jobbiga axel. Jaja, nu är den fixad och jag går regelbundet till sjukgymnast, så förhoppningsvis är 2013 ett bättre år för mig och min älskling. Jag ser framemot studier, bättre ekonomi och sommarjobb.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback