Dålig uppdatering idag

Hej därute,
 
Har haft fullt upp med plugg hela dagen så jag har inte hunnit uppdatera. Pluggade från halv elva till klockan 17.00. Det är en hel del att läsa och ta in, men ack så intressant det är. Tyvärr blir jag väldigt rastlös mellan varven och måste upp och springa lite. På gott och ont. 
Boken jag läser just nu är Egyptens Pyramider: Evighetens aritektur i fprntid och nutid. Nedan föjer min recension för boken på Bokia. 

"4 stjärnor
Väldigt välskriven och detaljerad bok om Egyptens Historia, pyramider, faraoner. Inte typisk kurslitteratur med svåra och vilseledande ord, utan djup och förklarande på ett inte alltför svårt sätt.
Minus för en lite vilseledande titel och lite få bilder. Men jag rekommenderar den för student som för den som intresserar sig för Egyptens mysterier."

Författaren Nils Billing är också min lärare i ämnet Egyptologi, En härlig figur som gör lektionerna till ett nöje.

 
http://www.bokia.se/egyptens-pyramider-evighetens-arkitektur-i-forntid-och-nutid-5073854
 
 
Annars har det stått träning på schemat, ska försöka att dra ner och träna fyra gånger ist för fem gånger i veckan. Vill inte riskera att hamna i ett beroende igen.
Imorse skickade jag iväg alla mina klackskor med J till hans jobb, han arbetar nämligen som skomakare och lovade att klacka om alla mina skor. Åhhhh så bra det blev, alla skorna blev som nya. Han putsade till och med upp dem.  
 
 
Love to you babe...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback