Inspiration...

Jag älskar att inspirera folk och att bli inspirerad. Det är just det som håller mig igång, trots det svåra i livet. När jag mår dåligt, och egentligen inte orkar någonting, ser jag till att hålla mig sysselsatt. Städning, träning, matlagning etc. Vad som helst för att inte tänka på det dåliga. Då kanske ni skulle säga, men du vet ju inte hur det är att vara deprimerad, och JO det vet jag.
Förra vintern mådde jag så dåligt att jag sällan klev ur sängen. Men jag såg frotfarande till att allt fungerade hemma. jag sökte mina jobb, tog de arbetspass jag fick, även om ångesten stod mig upp i halsen. Och det är tack vara träning som mitt liv faktidkt höll ihop.
 
Jag tror inte att många vet HUR bra det faktiskt är att träna när man mår som sämst, det är ju oftast då som man kanske inte har någon lust alls att svettas och bränna energi. Men tro mig, släpa dig till gymmet, simhallen eller ta bara en promenad. Träning är medicin mot ångest och derpression, det var så jag tog mig igenom mina svåra skolår och det är så jag har överlevt hela vägen till idag.
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback