Läsvärda böcker

Jag fulkomligt älskar Sveriges kulturrikedom. Tack vare att andra världskriget aldrig nådde oss här i norr så står sp mykcet bevarat. Gamla hus, minnen därmed. När jag var på bibblan på Fridhemsplan för några veckor sen så hittade jag dessa två böcker som jag bara var tvungen att ta hem och läsa, jag kommer nog köpa dem sen också. Jag känner nämligen en sån kärlek till mitt land när jag ser vad vi har. 
 
Jag vill leva och Jag vill dö i norden. 
 
Böcker jag skall försöka hitta härnäst är boken om Hästmannnen, mysig farbror. :) Har nämligen träffat honom själv och varit hemma hos honom. Ett riktigt original. 
Andra böcker är De Ovanliga 1 & 2.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback