Lite av veckans shopping

Vill ha lite färg i mitt nya boende. Så köpte dessa färglada ljuslyktor för 10 kr/st på Lagerhaus.
 
Indiska är min favoritaffär när det gäller inredning. Tyvärr är det ganska dyrt så för tillfället passar jag på att handla på rean. Dessa underbara temuggar för 40/st.
 
 
Jag är alltid haft ett shoppingberoende när det kommer till ljuslyktor. Jag vet inte hur många jag införskaffat med åren, men Hallååå i ett hem skall det vara ljus, det blir ju mysigt.
Dessa kostade 40 kr/st. Tänkte senare köpa en stor lila/rosa i samma stil för att matcha med dessa.
 
Tillsist hittade jag ett par rosa träningsbyxor, trosor och 4 par strumpor på Gina. Brukar normalt sett inte handla där, men eftersom de hade billiga träningskläder ovh jag vill kännaa mig fräsch på gymmet så slog jag till.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback