Vad ska jag skriva??

 
Ja, jag vet inte direkt vad jag ska skriva.
Jag vill ju inte vara alltför privat här i bloggen. Allt jag kan säga är att jag ännu en gång känner mig sårad, och sviken av en älskad person. VARFÖR?? Jag har gråtit och gråtit, finns det några tårar kvar nu??
Jag vet inte mycket. Allt jag vet är att jag måste ta mig igenom detta, hur jävla ont det än gör.
Hur mycket smärta tål egentligen själen? Hur mycket finns där att fylla innan den brister av sorg?? Just nu känns det omöjligt att gå vidare, men jag vet att jag, precis som alla andra, kommer att komma förbi detta hinder.Men när kommer jag kunna lita på människor? Jag har ingen tillit till detta väsen, en tills nu förlorad misstänksamhet har i dessa dagar åter börjat gro.
Ont, smärta, det tär på mig.
Gråt, tårar, orkar inte gråta mer...
 
För att ta mig igenom dagen har jag tränat, (någonting som troligen kommer ta mycket av min tid i sommar.) Sedan har jag shoppat de första inredningsateraljerna till mitt egna kommande krypin. Jag vet inte om jag längtar...
 
"Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud, men du kan hindra dem från att bygga bo i ditt hår."
 
Det är fortfarande problem med uppladdning av bilder så bilder av inköp och midsommar måste tyvärr vänta ytterligare.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback