Var bara tvungen att ha med denna också....

UTSEENDE

  • Jag är kortare än 175cm. - Jepp- hela 5 cm. :)
  • Jag tycker att jag är ful. - Ibland, men det tycker väl alla.
  • Jag blir lätt brun. - Nääääääääääääää, ibland undrar jag vad det är för superhud jag har. jag blir varken röd eller brun. xD
  • Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. - En aning blondare.
  • Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. [- Jag har alltid haft min naturliga hårfärg.
  • Jag har en tatuering. - Nope, men så snart hösten kommer så smäller det.
  • Jag har haft/har tandställning. -Nope.
  • Jag har glasögon/linser. - Nope
  •  En helt okänd person har sagt att jag är snygg. -Hahaha, nope.
  • Jag har mer än två piercingar. -Ja
  • Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. - Nej
  • Jag har fräknar.- Ja, såkallade sommarfräknar.

FAMILJ []

  • Jag har svurit åt mina föräldrar. - Alldeles för många gånger.
  • Jag har rymt hemifrån. -Jaaaaa
  • Jag har blivit utslängd hemifrån. - Inte vad jag kan minnas.
  • Mina biologiska föräldrar är ihop. -Nope
  • Jag har ett syskon som är under ett år gammal. - Nope
  • Jag vill ha barn nån dag. - Min högsta dröm.

 

SKOLA/JOBB

  • Jag studerar. -Jepp
  • Jag jobbar. - Det också
  • Jag har somnat i skolan/jobbet - Ja, det tror jag faktiskt.
  • Jag har missat mer än en vecka av skolan. -Länge sen.

SKAMLIGHETER

  • Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.- Ja, jag är världens Disneynörd, så det gör jag faktiskt.
  • Jag har pissat på mig av skratt.- Vaa!? Nej, det har jag inte.
  • Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. - Nej, det gör jag verjligen inte.  
  • Jag har gråtit av skratt. -Jag jag gör nog det ofta.
  • Jag har limmat fast min hand i något. - Nej men fingrarna.
  • Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. - Saft som cola, det sistnämnda sved ganska rejält.  
  • Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats.- Haha, ja det har faktiskt hänt.

HÄLSA

  • Jag föddes med en sjukdom. - Nej
  • Jag har fått stygn på ett öppet sår. -Nej
  • Jag har brutit ett ben. - Nej, men axeln har hoppat 5 ggr.
  • Mina tonciller har tagits bort. -?? Vad är det.? xD
  • Jag har suttit hos läkaren med en vän. -Jepp
  • Mina visdomständer har tagits bort. - Nej, tur det. Sån tandläkarskräck som jag har.
  • Jag har genomgått en allvarlig operation. - Nej.
  • Jag har haft vattkoppor. - Ja
  • Jag har haft/har astma. - Nej

 

ERFARENHETER

  • Jag har tappat bort mig i min hemstad. - Ja
  • Jag har sett en fallande stjärna. - 6 st på raken.
  • Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna. - Jepp
  • Jag har körkort. - Jaaaaaaaaaaaaa
  • Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. - Haha..vad tror du. ;-) 
  • Jag har sparkat en kille mellan benen. - Ett antal gånger. (Misstag dock)
  • Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan. -Nej, men det vill jag göra.
  • Jag har krockat i en bil. [Nej, men kört i diket.
  • Jag har fångat en snöflinga på min tunga. - Älskar att fånga snöflingor.

 

http://listfolder.com/?p=2&id=54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback